سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در راه اسلام، برادری تازه را به دوستی بگیرد، خداوند در بهشت، برایش بُرجی از گوهر می سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 99 دی 6 , ساعت 11:52 صبح

نصب ایزوگام در تهران

در ابتدا باید بدانیم که ایزوگام چیست؟ ایزوگام در تهرانیک عایق رطوبتی است که مهم ترین پوشش حفاظتی ساختمان به حساب می­آید.

ایزوگام تهراناز الیاف مصنوعی و قیر ساخته شده است، که نصاب ایزوگام در تهران با مهارت و تجربه ای که دارد به وسیله حرارت مانع ورود رطوبت و آب به سطح زیرین می­شود.

نصب ایزوگام در تهران بیشتر برای سطوحی مثل بام­ها، کف حمام و دستشویی به خصوص در آپارتمان­ها و مجتمع مسکونی کاربرد دارد.

کاربرد دیگر ایزوگام در تهران برای عایق­بندی لوله­های آب و گاز است که از خطر نشت آن­ها جلوگیری می­کند.

 

 

 

شرایط و تجهیزاتی که هنگام نصب ایزوگام لازم است:

برای نصب ایزوگام باید وضعیت آب­و­هوایی،مهارت و تجربه نصاب و هم­چنین وضعیت سطوح را در نظر گرفت. درواقع نصب در زمان بارندگی و هوای 5- درجه امکان­پذیر نیست و سطوح باید کاملا تمیز باشند،خیس و مرطوب نیاشند و فاقد هرگونه گرد­وغبار باشند.

 

تجهیزاتی که در زمان نصب ایزوگام، نصاب باید به همراه داشته باشد عبارتند است از:

کپسول گاز، شعله­پخش­کن، تیغ موکت­بری، جارو، کفش زیر­تخت، دستکش برزنتی و نسوز و فندک فلزی.

 

نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل

  • از خرید ایزوگام­های نامرغوب و با هزینه ارزان خودداری کنید
  • برای ایزوگامساختمان خود از متخصصین نصب ایزوگام در تهران استفاده کنید و به دست افراد غیرحرفه­ای نسپارید، زیرا باعث نفوذ آب و رطوبت می­شود
  • یک ایزوگام خوب باید دارای قدرت چسبندگی بالا، انعطاف­پذیری، دوام بالا و ساخته شده از مواد اولیه مرغوب باشد.
  • نگهداری بعد از عایق­بندی بسیار مهم است و از تردد غیرضروری روی آن باید پرهیز کرد.

 

به نقل از ویکی پدیای انگلیسی: "در ساخت و ساز ساختمان، عایق و ایزوگام یک جنبه اساسی در ایجاد یک پاکت ساختمان است که یک محیط کنترل شده است. مواد پوشش سقف، سایدینگ، پایه‌ها و همه نفوذهای مختلف از طریق این سطوح باید در برابر آب مقاوم باشد و گاهی ضد آب باشد. ایزوگام پشت بام معمولاً به گونه‌ای طراحی شده اند که در برابر آب مقاوم بوده و از سقف شیب دار آب می‌ریزند، اما در برخی شرایط مانند یخ زدگی و سقف‌های مسطح، سقف باید ضد آب باشد."

 

انواع نصب ایزوگام در تهران

انواع متفاوتی از ایزوگام در بازار مشاهده می­کنید که هرکدام برای محل خاصی مناسب است. به طور مثال بهترین نوع ایزوگام برای پشت­بام ایزوگام فویلدار است، زیرا به دلیل نور آفتاب و هم­چنین رفت­و­آمد ساکنین ساختمان این نوع از ایزوگام گزینه خوبی است.

نصب ایزوگام پلی اتیلنی یا بدون فویل برای سطوحی کاربرد دارد که رفت­و­آمد زیادی روی آن نمی­شود، مانند سطوحی که بعد از ایزوگام موزائیک یا سیمان می­شوند.

 

بهترین نوع ایزوگام

وزن استاندار ایزوگام بین 37 الی 40 کیلوگرم است و ضخامت آن چیزی بین 5/3 الی 4 میلیمتر باید باشد.بیشتر توصیه ما به مشتریان استفاده از ایزوگام فویلدار است زیرا دارای دوام بیشتری نسبت به بدون فویل­ها می­باشد.بهترین نوع ایزوگام دولایه است و باید رعایت اصول استاندار در آن اعمال شده باشد.برای انتخاب بهترین نوع ایزوگام باید از افراد با­تجربه استفاده کرد.

 

 

 

نصب ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام در تهران از اهمیت ویژه­ای برخوردار است که باید توسط افراد متخصص و با­تجربه انجام شود که خوشبختانه درتهران به علت تقاضای زیاد شما می­توانید به راحتی بهترین متخصصین را انتخاب کنید.

در شهر بزرگ تهران و سایر شهرستان­های اطراف آن کارخانجات و شرکت­های بسیاری وجود دارد که به تولید،پخش و نصب ایزوگام در تهران مشغول می­باشند و دارای خدمات فروش، پس از فروش و نصب ایزوگام می­باشند.

شرکت­های مختلف به دلیل تقاضای زیاد اقدام به فروش انواع ایزوگام با مارک­ها و برند­های مختلف کرده­اند.

 

نصاب ایزوگام در تهران

متصدیان خدمات ایزوگام تهران با اجرای تمامی کارهای مربوط به ایزوگام در محدوده شهر تهران و حومه آماده خدمت رسانی به مشتریان تهرانی و حتی شهرستانی می باشند. فروش و نصب انواع ایزوگام استاندارد، ارائه ضمانت نامه پس از فروش، قیمت گذاری متعادل و مناسب، عرضه انواع ایزوگام دولایه فویل دار و طرح دار برای سطوحی از قبیل پشت بام، دیوارها و سرویس بهداشتی، نصب ایزوگام توسط نصاب ایزوگام در تهران ماهر و مجرب و همچنین تعمیر و مرمت ایزوگام های فرسوده، ازجمله خدمات نصاب ایزوگام در تهران است.

 

هزینه نصب ایزوگام در تهران

هزینه و قیمت نصب ایزوگام در تهران به نوع برند،فویلدار یا بدون فویل بدون آن، نوع و متراژ محلی که قرار است در آن ایزوگام انجام شود بستگی دارد.

دیگر عوامل که هزینه نصب ایزوگام در تهرام به آن بستگی دارد

  • کیفیت و نوع برند ایزوگام
  • هزینه کپسول
  • هزینه جنس مصرف شده
  • هزینه حمل و اجرت نصاب ایزوگام در تهران
  • هزینه زمان انجام کار توسط نصاب ایزوگام در تهران

 

لکه گیری و تعمیر ایزوگام

در صورتی که ایزوگام به­درستی و اصولی انجام شود دوام و کارایی آن حدود 8 تا 10 سال است.اما بعضی مواقع به­علت نصب غیر حرفه­ای ممکن است دچار آسیب شود که در این صورت نیاز به لکه­گیری یا ترمیم عایق­بندی می­شود که تنها بخش­هایی که خراب می­شوند نیاز به عایق­بندی دارند.

هزینه لکه­گیری با نصب هم متفاوت است و مواردی مانند جنس، تعداد لایه های ایزوگام و ضخامت آنها، وزن هر رول و اجرت تعمیر روی قیمت لکه­گیری موثر است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ