سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرسندى مالى است که پایان نیابد [ و بعضى این گفته را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 99 آذر 28 , ساعت 5:39 عصر

نرخ کرایه "وانت بار" ارزان اینترنتی؛ به همراه قیمت وانت بار تهران

وانت بار قابلیت حمل انواع اسباب و اثاثیه از قبیل جهیزیه عروس، اسباب ریز و درشت، سرویس‌های چوبی و... در مناطق مختلف شهری و درون شهری را دارد. در این میان وانت بار در تهران سعی در ارائه بهترین و سریع‌ترین انواع خدمات اسباب‌کشی را دارد.

پس اگر شما در شرف اسباب‌کشی هستید ممکن است دغدغه حمل وسایل با مناسب‌ترین هزینه را داشته باشید. وانت بار بهترین گزینه برای اجرای اصولی این کار با نازل‌ترین قیمت است.

 

عوامل تاثیر گذار بر کرایه وانت بار

جدای از کیفیت مناسب بسته بندی و حمل بار‌ها توسط وانت بار موردی دیگر مانند کرایه وانت بار برای مشتری مهم است. هزینه جابه جایی وسایل به‌صورت ثابت نیست و بسته به شرایط متغییر می‌باشد. در ادامه به طور مختصر به معرفی عوامل تاثیر‌گذار در قیمت وانت بار پرداخته ایم.

 

 

 

نوع وانت بار

وانت بار‌ها در انواع مختلف پراید وانت، نیسان وانت، پیکان وانت و یا کامیونت وجود دارد. شما باید متناسب با وزن و حجم بار یکی از انواع آن‌ها را برای نیاز خود انتخاب کنید.

 

محدوده و مقدار مسافت باربری

محدوده حمل بار یکی از معیار‌های مهم و تاثیرگذار بر قیمت وانت بار است. به عنوان مثال اگر شما قصد اسباب‌کشی با وانت بار در یک محدوده ی مشخص و یک محله را داشته باشید هزینه کمتری پرداخت می‌کنید اما اگر قصد اسباب‌کشیاز یک منطقه به منطقه دیگر را دارید متناسب با افزایش مسافت قیمت افزایش می‌یابد.

 

تعداد کارگر برای اسباب‌کشی

قاعدتاً شما برای حمل اسباب و اثاثیه به تعدادی کارگر نیاز دارید؛ که باید متناسب با تعداد کارگران و مقدار ساعاتی که برای شما کار کرده‌اند پول‌شان را بدهید و با دریافت این خدمت جانبی هزینه‌ای متقبل می‌شوید.

 

ساعت درخواست

استفاده از وانت بار در ساعات 22 شب تا 6 صبح گران‌تر از صبح است. همچنین نرخ وانت بار در ساعات شلوغی و اوج ترافیک بیشتر می‌باشد.

 

هزینه بسته بندی وسایل

اگر در میان اثاثیه خود وسایل شکستنی داشته باشید حساسیت شما برای حمل و بسته‌بندی آن‌ها چند برابر می‌شود. شما با پرداخت هزینه برای بسته بندی وسایل برای حمل راحت تر آن‌ها با اطمینان خاطر اثاث‌کشی کنید.

 

وضعیت آب و هوا

در روز‌هایی که هوا آفتابی است هزینه‌ها طبق تعرفه معمولی خود حساب می‌شود اما در روزهای بارانی و برفی که شرایط جوی مناسب نیست  قیمت وانت بار افزایش می یابد.

 

وانت بار در تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

وانت بارها سعی در ارائه بهترین خدمات مطابق با نیاز مشتری دارند. در ادامه تعدادی از خدماتی که وانت بار در تهران برای برای جلب رضایت بیشتر در درخواست کننده‌های خود انجام می‌دهند آورده شده است.

 

بسته بندی اصولی اسباب و اثاثیه

شاید این گونه فکر کنید که بسته بندی وسایل نیاز به هزینه و تخصص خاصی ندارد وخود افراد غافل از این‌که بسته‌بندی نادرست وسایل باعث آسیب و خسارت جدی به اسباب می‌شود دست به اقدام خودسرانه جمع آوری و حمل اسباب‌ها می‌کنند.

پس از آن‌جایی که بسته‌بندی درست، تضمین‌کننده امنیت وسایل شماست کنار گذاشتن مقداری هزینه وسپردن کار به وانت بار در تهران کاری منطقی است.

 

ارائه خدمات شبانه روزی

شما با دانستن این موضوع که در 24 ساعت شبانه روز و ایام تعطیل می‌توانید از خدمات وانت بار استفاده کنید می‌توانید برای اسباب‌کشی بهترین برنامه ریزی داشته باشید.

 

جبران خسارت در صورت صدمه به وسایل

قبل از جابه جایی وسایل‌تان حتما دقت کنید که وانت بار بیمه نامه مطابق با استاندارد‌های حمل و نقل داشته باشد زیرا در صورت هر‌ گونه خسارت احتمالی به وسایل در حین جا به جایی می‌توانید از بیمه هزینه میزان خسارت را دریافت کنید.

 

داشتن تعرفه های مناسب حمل بار با وانت بار

وانت بار در تهران با توجه به میزان وسایل برای اثاث‌کشی بهترین هزینه و قیمت را از مشتری دریافت می کند و برای همین قیمت منصفانه خدمات و انجام سریع کار عامل اصلی جلب رضایت مشتری توسط آن‌ها شده است.

 

حمل بار و اثاثیه به صورت تضمینی با کیفیت بالا

حمل اسباب و اثاثیه‌ها با حجم بزرگ و ابعاد سنگین و وسایل شکستنی و ظریف حساسیت‌های خاص خود را دارند. اسباب‌کشی بصورت تضمینی با کییفیت بالا یکی از خدمات مورد پسند وانت بار است.

 

 

 

آیا وانت بار ارزان با وانت بار تفاوتی دارد؟

شاید خیلی از افراد تصور کنند که وانت بار با وانت بار ارزان تفاوت به خصوصی ندارند. اما بهتر از بدانید که استفاده از وانت بار‌های ارزان ممکن است معایبی مانند: ماهر نبودن راننده، فاقد بیمه نامه خسارت به وسایل،خراب بودن وانت بار از نظر فنی، بسته بندی غیر اصولی وسایل و... را دارند.

پس ممکن است این‌گونه صرفه جویی برای هزینه کردن در گرفتن وانت بار عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. شما می‌توانید در زمان‌های که اسباب و وسایلی با ارزش بالایی ندارید از خدمات وانت بار ارزان استفاده کنید.

به نقل از Thumbtack: "مونتاژ مبلمان کاری زمان‌بر، دشوار و در مجموع سخت و درد آور است. از روش‌ها و دستورالعمل‌های پیچیده و نامفید؛ تا بلند کردن جعبه‌های سنگین اثاثیه." به همین دلیل است که استخدام کارگرانی حرفه‌ای برای انجام وانت بار، شاید هزینه شما را بالا ببرد؛ اما از برخی دردسرها شما را نجات می‌دهد.

وانت بار با توجه به ارائه خدمات متفاوت و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل و بسته بندی اسباب و اثاثیه هستند. شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای در هر زمان و مکان اقدام به اسباب‌کشی کنید.

 

 

This post first appeared on Columbia.edu

 

 

 

 

 


پنج شنبه 99 آذر 27 , ساعت 7:9 عصر

"نقاشی ساختمان تهران"، توسط نقاش ساختمان تهران

نقاشی ساختمان، نقش پررنگی در بهبود کیفیت فضا و در نتیجه تجربه ما از آن محیط دارد. زیرا نقاشی ساختمان در شهری مانند تهران اولین رکن طراحی داخلی و یکی از ارزان‌ترین راه های جلوه بخشی به دکوراسیون فضا است. به همین دلیل آشنایی با انواع نقاشی ساختمان و روش‌های آن می‌تواند کمک کند که ما انتخاب درستی برای رنگ آمیزی یا محیط کار خود داشته باشیم.

 

 

 

قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه نقاشی ساختمان تهران، مانند دیگر خدمات موجود، عدد دقیقی ندارد و بسته به عوامل مختلفی، متفاوت است. یکی از این عوامل و شاید مهم‌ترین آن ها، نوع رنگی است که نقاش ساختمان، از آن برای کار خود استفاده می‌کند. انواع نقاشی ساختمان و تکنیک‌های مختلفی که برای این کار استفاده می‌شود نیز، بر قیمت نقاشی ساختمان اثر دارد. مثلا نقاشی ساختمان مدرن و ...

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نقاشی:

  • مساحت سطوحی که قصد نقاشی آن را دارید، شامل دیوار ها و سقف و ...
  • نوع رنگ مورد استفاده نقاش، شامل رنگ آکریلیک، رنگ روغن، رنگ پلاستیکی و ...
  • تعرفه دستمزد نقاش ساختمان مورد انتخاب شما. (این بستگی به سابقه، شهرت و مهارت او دارد).
  • تکنیک مورد استفاده برای نقاشی، مثل نقاشی ساختمان مدرن یا نقاشی ساختمان ساده یا نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری.
  • بررسی نیاز سطوح مورد نظر به زیرسازی یا تعمیرات.

 

هزینه نقاشی ساختمان در سال 99

با توجه به نوسانات همیشگی بازار ایران، قیمت هایی که اینجا خواهید دید، تقریبی است. بهتر است برای فهمیدن قیمت دقیق، از چند نقاش ساختمان در جوزه جغرافیایی خود، استعلام بگیرید. در این بخش، ما قیمت نقاشی ساختمان تهران را ملاک قرار داده ایم.

  • استفاده از رنگ روغن برای نقاشی ساختمان: هر متر مربع 30 هزار تومان
  • استفاده از رنگ آکریلیک: هر متر مربع 25 هزارتومان
  • استفاده از رنگ پلاستیکی: هر متر مربع 22 هزار تومان
  • استفاده از مولتی کالر: هر متر مربع 25 هزار تومان

 

انواع نقاشی ساختمان بر اساس نوع تکنیک

تکنیک ها و روش های مختلفی برای اجرای رنگ آمیزی ساختمان وجود دارد. در این بخش ما به چند نوع که شاید کمتر نامشان را شنیده باشید اشاره می‌کنیم:

نقاشی ساختمان با تکنیک پاششی یا آبرنگی

در این تکنیک با رقیق کردن رنگ با آب و سپس پاشیدن آن به صورت رندم، روی دیوار طرحی شبیه به لکه های در هم آبرنگ ایجاد می‌کنند. این روش را ممکن است روی نوع خاصی از بوم نقاشی هم اجرا کنند و بعد آن را به دیوار بچسبانند. این کار تا حدی شبیه اجرای کاغذ دیواری خواهد شد.

نقاشی ساختمان با تکنیک استنسیل

استنسیل در واقع نوعی شابلون است. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را به صورت شابلن آماده کنید. این شابلون می‌تواند کاغذی باشد و یا با استفاده از برش لیزری روی هر سطح دیگری مثل ورق فلزی نیز ساخته شود. سپس با استفاده از این شابلون و غلتک، می‌توانید طرح را روی پس زمینه بیندازید.

چاپ با استفاده از مهر

برای اجرای این روش، مهرهای پلاستیکی با طرح های سفارشی ساخته می‌شوند. با استفاده از این مهر ها و تکرار آن ها، میتوان روی دیوار ها طرح مورد علاقه خود را پیاده کرد.

نقاشی ساختمان مدرن

منظور از نقاشی ساختمان مدرن، ایجاد طرح های مدرن مثل نقوش هندسی مختلف باشد. از دیگر المان های طرح نقاشی ساختمان مدرن، استفاده از یک رنگ خاص و شاخص برای یک یا چند تا از دیوار های فضا است.

استفاده از غلتک‌های طرح دار

این غلتک ها شبیه همان غلتک های معمولی رنگ آمیزی است، با این فرق که سطح آن ها دارای طرح های برجسته است. این ابزار، یک روش ساده برای ایجاد تغییری محسوس به شمار می‌آید.

 

 

انواع نقاشی ساختمان بر اساس نوع رنگ

پیش از انتخاب نوع رنگ، برایتان جمله‌ای از architecture aldigest آورده‌ایم که می‌تواند برایتان مفید واقع شود: "با ویژگی‌های هر رنگی آشنا شوید؛ رنگ گرم می‌خواهید یا رنگ سرد؟ سایه‌ها اشباع شده باشند یا خنثی و محو؟"

رنگ روغن

این رنگ ها به نسبت رنگ های پلاستیک مقاومت و ماندگاری بالاتری دارند. سطح درخشندگی نسبتا بالایی دارند. (براق یا نیمه براق هستند). قابل شست و شو هستند. برای نقاشی ساختمان با رنگ روغن، نیاز به زیرسازی وجود دارد.

رنگ پلاستیکی

رنگ پلاستیکی از انواع رنگی است که با غلتک قابل اجرا است، نسبت به رنگ روغن بسیار سریع خشک می‌شود. کاملا قابل شست و شو است. میزان پوشانندگی خوبی دارد و گاهی حتی برای نقاشی ساختمان با این نوع رنگ نیاز به زیرسازی نخواهیم داشت.

رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک سه درجه مختلف درخشندگی دارد: مات، نیمه براق و براق. نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک سریع الاجرا است. زود خشک می‌شود اما قابل شست و شو نیست و باید آن را با دستمال مرطوب تمیز کرد.

رنگ بلکا

رنگ بلکا، نوعی رنگ برای ایجاد بافت و تکسچر در سطح دیوار است. این رنگ در ترکیبات خود، دارای الیاف سلولزی است و مقاومت بالایی دربرابر آسیب دارد. قابل ترمیم و شست و شو هم هست و نیازی به زیرسازی آن‌چنانی ندارد.

 

نحوه انتخاب نقاش ساختمان تهران

برای انتخاب بهترین نقاش ساختمان تهران، می‌توانید به بستر بازار های خدمات آنلاین، مثل خدمت از ما، مراجعه کنید. درخواست خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای ثبت کنید، از نقاش‌های ساختمان استعلام قیمت بگیرید و با مقایسه موارد مذکور در پروفایل آن‌ها و نظرات کاربران، نقاش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

سخن نهایی

این مقاله در مورد نقاشی ساختمان و همین طور انواع نقاشی ساختمان بود که امیدواریم به کار شما عزیزان آمده باشد. همچنین اگر بخواهید درمورد انتخاب نقاش ساختمان تهران و قیمت نقاشی ساختمان، اطلاعات کسب کنید می‌توانید بحث فوق را مطالعه بفرمایید. از توجه شما متشکریم.

This post first appeared on Columbia.edu

 


چهارشنبه 99 آذر 26 , ساعت 12:37 عصر

قیمت "قالیشویی" آنلاین خوب و هزینه شستشوی فرش

انتخاب درست قالیشویی با توجه به ارزش و تنوع فرش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین جلوگیری از آسیب دیدن فرش‌ها حین شستشو همواره دغدغه بسیاری از بانوان بوده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده اختصاصی، قالیشویی آسان‌تر و سریع‌تر شده‌است. اما در کنار این پیشرفت‌ها، انتخاب بهترین قالیشویی با به صرفه‌ترین قیمت که از شیوه متناسب با فرش و قالی استفاده کند، برای مشتری‌های قالیشویی کار آسانی نیست؛ مخصوصاً که این روزها شرکت‌های قالیشویی متعدد با خدمات متنوع در اکثر شهرهای بزرگ فعالیت می‌کنند.

همان طور که وبسایت thumbtack.com گفته است: "با گذشته زمان، فرش شما گرد و خبار، خاک، مواد آلرژی‌زا و بویی نامطلوب به خودش جذب می‌کند. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود سالانه حداقل یک مرتبه فرش خود را توسط یک قالشویی خوب، بشویید."

در ادامه، ضمن توضیح روش‌ها و قیمت قالیشویی، نکات مهمی در این زمینه خواهیم گفت تا شما را در انتخاب بهتر قالیشویی یاری کنیم.

 

 

 

روش‌های قالیشویی

به نقل از ویکی پدیا فارسی: " قالیشویی به شغل یا عمل شستن قالی یا فرش اطلاق می‌شود؛ و به فرایند لکه زدایی، غبار روبی ،شستشوی فرش با آب و مواد شوینده گفته می‌شود؛ که می‌تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود. عمل قالیشویی بسته به نوع و جنس تار و پود فرش دارد. قالیشویی در ایران قدمت دیرینه دارد."

هنگامی که صحبت از شستشوی فرش و قالی می‌شود، ممکن است اولین تصویری که در ذهن شما نقش می‌بندد، قالی خیس کف حیاط خانه یا روی پشت بام باشد. امّا بهتر است بدانید که پیشرفت صنعت و تولید انواع ماشین قالیشویی، شیوه شستن انواع فرش و قالی را دگرگون کرده است.

بر اساس نیاز به کار فیزیکی و میزان خودکار بودن تجهیزات، روش‌های قالیشویی به 3 دسته تقسیم می‌شوند. افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی با توجه به جنس فرش یا موکت و میزان کثیف بودن آن، روش و مواد شوینده مناسب فرش‌ را مشخص می‌کنند.

 

روش دستی یا سنّتی

در این روش، پس از غبارروبی و آب پاشی، فرش با استفاده از تجهیزات دستی لکه‌گیری و شسته می‌شود. سپس مرحله خشک کردن آب به وسیله دیگ خشک کن مخصوص فرش انجام می‌شود.

روش نیمه اتوماتیک یا نیمه مکانیزه

در روش نیمه مکانیزه تمام مراحل شستشوی فرش با استفاده از تجهیزات اتوماتیک توسط افراد ماهر در قالیشویی انجام می‌شود. فرآیند نیمه اتوماتیک به مراتب سریع‌تر از پروسه‌ی قالیشویی دستی انجام می‌شود.

 

روش اتوماتیک یا مکانیزه

این روش با کمترین دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود. متخصص قالیشویی فرش را در دستگاه اتوماتیک قالیشویی قرار می‌دهد و بر انجام صحیح مراحل نظارت می‌کند.

در هر کدام از این روش‌ها، تمام مراحل لکه‌زدایی، غبارروبی، شستشو با آب، بخارشویی یا خشکشویی و آبگیری فرش به طور کامل انجام خواهد گرفت.

به طور کلی روش‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در مقایسه با روش دستی علاوه بر کیفیت بهتر شستشو، از لحاظ اقتصادی و زمانی به صرفه‌تر هستند.

 

 

 

مزیت‌های درخواست آنلاین قالیشویی

دلایل زیادی وجود دارند که شما را متقاعد کنند تا به جای آستین بالا زدن برای شستن فرش‌هایتان به دنبال استفاده از خدمات قالیشویی باشید. استفاده از خدمات آنلاین قالیشویی مزیت‌های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می کنیم:

  • حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست؛ روش حمل و نقل فرش، محل شستشو، مواد شوینده، روش شستشو و روش خشک کردن، همگی می‌توانند فرش را دچار مشکل کنند. شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و باعث کاهش عمر فرش شود.
  • احتمال تمیز نشدن و باقی ماندن لکه‌ها بر روی فرش با شستشوی فرش در خانه زیاد است. درحالیکه لکه‌زدایی فرش‌ها تخصص و مواد ویژه نیاز دارد و در یک قالیشویی به درستی انجام می‌شود.
  • اکثر شرکت‌های خدمات شستشوی فرش و موکت، تنها با ثبت سفارش، سرویس دلیوری قالیشویی را به آدرس شما می‌فرستند و قالی شما را تحویل می گیرند. پس از شستشو نیز سرویس دلیوری قالی را درب منزل به شما تحویل خواهد داد. همچنین حمل و تحویل فرش با دقت لازم انجام خواهد پذیرفت و فرش شما به عنوان یک کالای ارزشمند مورد مراقبت قرار خواهد گرفت.

 

  • شستشوی فرش در منزل، علاوه بر سختی و زحمت، هزینه‌های زیادی نیز در بر دارد. درحالیکه شستشوی فرش توسط قالیشویی از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است.
  • دو مسئله مهم در شستشوی فرش استخراج مواد شوینده از عمق فرش و خشک کردن اصولی و کامل آن است. در روش سنتی، پس از چند روز فرش‌ها هنوز هم مرطوب هستند که در این حالت جذب آلودگی افزایش می‌یابد. بنابراین خشک شدن با استفاده از دستگاه در کارخانه قالیشویی‌ مزیت دیگر این انتخاب خواهد بود.
  • با توجه به استفاده از آب غیرآشامیدنی در کارگاه‌ها و رعایت استاندارد حرفه‌ای، شستشوی فرش توسط دستگاه‌های مجهز در قالیشویی به صرفه جویی در مصرف آب کشور کمک می‌کند.
  • قالیشویی‌ها علاوه بر شستشوی تخصصی انواع فرش‌ها، خدمات دیگری نظیر لکه بری، رفوگری، شیرازه پیچی، ریشه زنی، دارکشی، رفع سوختگی و ترمیم آن ها را نیز ارائه می دهند که بسیار کاربردی است.
  • بسیاری از شرکت‌های قالیشویی، خدمات در منزل نیز ارائه می‌کنند که برای شستشوی موکت بسیار مفید است.
  • استفاده از خدمات آنلاین به شما در صرفه جویی زمان کمک خواهد کرد.
  • با استفاده از قالیشویی آنلاین، می‌توانید نمونه کارهای انجام شده توسط قالیشویی، نظر دیگران درباره کیفیت کار هر یک از قالیشویی‌ها و نرخ خدمات قالیشویی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

حالا خودتان بگویید که با این همه مزایا کدام روش بهتر است؟ آستین بالا بزنید، خسته شوید و ریسک کنید یا با خیال راحت فرش کثیفتان را به یک متخصص قالیشویی بدهید و آن را تمیز تحویل بگیرید؟

 

 

 

معیارهای محاسبه قیمت قالیشویی

هزینه قالیشویی تحت تأثیر عوامل متعددی است؛ بنابراین ارائه نرخ ثابتی برای این خدمات امکان پذیر نسیت. البته می‌توان با توجه به نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه صنف قالیشویی و مشخصات و شرایط فرش هزینه تقریبی آن را تخمین زد.

قیمت قالیشویی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • ابعاد فرش
  • نوع فرش (دستباف یا ماشینی) و تراکم فرش
  • استفاده از خدمات لکه بری، رفوگری، ترمیم و ...
  • هزینه بسته بندی و کاور هر متر مربع فرش
  • ایاب ذهاب

 

 

 

در اغلب موارد، خدماتی که شما به آن نیاز دارید و قیمت تمام شده آن‌ها، پس از بررسی اولیه توسط متخصص مشخص می‌شود. بنابراین قبل از سپردن فرش به قالیشویی، در این باره با متخصص قالیشویی حتماً صحبت کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین قالیشویی به اعتبار شرکت، انجام خدمات خشک شویی و ترمیم، استفاده از دستگاه‌های مکانیزه، کاربرد مواد شوینده با کیفیت و پشتیبانی و پاسخگویی شرکت توجه کنید.

امیدواریم مطالعه این توضیحات شما را در انتخاب بهترین قالیشویی یاری کرده و مفید بوده باشد.

 

This post first appeared on Columbia.edu


جمعه 99 آذر 7 , ساعت 7:35 عصر

انواع نقاشی ساختمان، به همراه قیمت تقریبی

زمانی که اقدام به تغییر دکوراسیون خانه یا شرکت می‌کنیم؛ تغییر پرده یا مبلمان، نقاشی ساختمان و یا نصب کفپوش جدید، از جمله گزینه‌هایمان هستند.

اما می‌شود گفت ارزان‌ترین روش برای ایجاد تغییرات دکوراسیون، نقاشی ساختمان است. چه نقاشی دیوارها، چه سقف یا چه نمای ساختمان.

به نقل از خدمت از ما: "یک نقاش حرفه‌ای وظیفه‌ای بیش از رنگ آمیزی دیوارها دارد؛ او با مهارت خود در نقاشی ساختمان، سعی در جان بخشیدن و دمیدن روح در دیوارهای بی‌جان ساختمان دارد. او مانند خالقی است، که سعی در خلق اثری هنری دارد."

در ادامه برای شما از انواع رنگ آمیزی ساختمانی، قیمت نقاشی ساختمان، انجام رنگ آمیزی ساختمان در شهری مانند تهران، رنگ کردن کاشی به عنوان روشی با هزینه اندک و... گفته‌ایم.

 

انواع نقاشی ساختمان

از دو بُعد متفاوت می‌توانیم انواع نقاشی ساختمان را بررسی کنیم:

  • تکنیک مورد استفاده برای نقاشی
  • نوع رنگ مورد استفاده

این مورد را در نظر داشته باشید که استفاده از تکنیک یا نوع رنگ، اثر گذاری مستقیمی بر قیمت نهایی دارند. در بخش قیمت نقاشی ساختمان، به جزئیات این موارد را پوشش داده‌ایم.

پیش از آن، تکنیک‌ها و رنگ‌های رایج برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان را بررسی کنیم.

 

تکنیک مورد استفاده برای نقاشی

بیش از 5 تکنیک متفاوت برای رنگ آمیزی ساختمان رایج است؛ اما در نظر داشته باشید که این تکنیک‌ها باید توسط نقاش ساختمان حرفه‌ای صورت گیرند تا نتیجه نهایی، مطلوب شما قرار گیرند.

از جمله این تکنیک‌ها:

  • طرح زدن روی دیوار با شابلون
  • بافت‌دار کردن نقاشی دیوار
  • نقاشی دیوار با اسفنج
  • رنگ آمیزی با پارچه
  • رنگ برداری با نایلون

باید در نظر داشته باشید، که پیش از انجام هر کاری با طراح خود مشورت کنید تا با پیشنهادات او، بتوانید اجزاء متفاوت شکل دهنده دکوراسیون‌تان را با هم هماهنگ کنید؛ تا تصویر نهایی زیبا و دل نشینی از کنار هم قرار گرفتن این اجزاء حاصل شوند.

 

نوع رنگ مورد استفاده

رنگ‌های متفاوتی برای رنگ کردن دیوارها، سقف، کاشی، درب و پنجره و... در دسترس ماست؛ اما فراموش نکنید کیفیت رنگ مورد استفاده بسیار مهم است.

به نقل از the spruce:

"زمانی که می‌بینید یک شرکت رنگ سازی، محصول خودش را بر مبنای قیمت تبلیغ می‌کند؛ و رنگ دیگری ظاهرا 5 برابر این محصول قیمت دارد، به نظر شما چه عاملی منجر به این تفاوت قیمتی شده است؟

معمولا رنگ‌های به شدت ارزان قیمت، دارای مواد جامد یا Solids کمتری در خودشان هستند. این مواد جامد، همان چیزی هستند که یک رنگ با کیفیت را ایجاد می‌کنند."

از جمله انواع رایج برای رنگ آمیزی:

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

می‌توانید با جستجو "تفاوت رنگ روغن و اکریلیک خدمت از ما" در گوگل، بیشتر درباره تفاوت این دو رنگ بخوانید.

 

نقاشی ساختمان در تهران

به نقل از خدمت از ما: "در شهر آهنی تهران، شاید فقط بتوان با ایجاد تغییراتی کوچک؛ زندگی را بیش از پیش در آن جاری ساخت و روحی دوباره در آن دمید تا شعله‌های نشاط کم فروغش، دوباره زبانه بکشند. نقاشی ساختمان تهران، قدمی کوچک، اما اثربخش برای جاری کردن زندگی در خانه‌ها و شرکت‌هایمان است."

تفاوتی ندارد در غرب تهران ساکن هستید یا شرق تهران، در شهرک غرب یا میدان ولیعصر، ونک، آزادی، تجریش، انقلاب یا... .

با ثبت درخواست نقاشی ساختمان تهران خود، همچون دیگر خدمات تحت پوشش خدمت از ما، می‌توانید از 3 تا 5 نقاش قیمت بگیرید؛ و با بررسی نظرات مشتریان سابق آن‌ها به همراه مدارک فنی، عدم سوء پیشینه و... نقاش مدنظر خود را انتخاب کنید.

 

قیمت نقاشی ساختمان

ابتدا بگذارید برای شما بگوییم چه مواردی می‌تواند بر روی قیمت نقاشی ساختمان اثر بگذارند؛ و ادامه آن، قیمت تقریبی برخی خدمات نقاشی ساختمان را به شما ارائه دهیم.

عوامل اثر گذار عبارت هستند از:

  • متراژ و مساحت مورد نظر برای رنگ آمیزی
  • هزینه زیر سازی و بتونه کاری دیوارها و سقف
  • درخواست نقاشی ساختمان با تکنیک‌های خاص رنگ آمیزی
  • اجرت نقاش ساختمان
  • نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده

به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ با کیفیت در نقاشی ساختمان خود استفاده کنید تا در گذر زمان، احتمال پوسته پوسته شدن رنگ، کاهش پیدا کند.

در ادامه برای شما، قیمت انواع نقاشی ساختمان آمده است. فراموش نکنید این قیمت‌ها تقریبی هستند.

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع

 

رنگ کردن کاشی و سرامیک؛ هزینه‌ای اندک، برای تغییری چشم نواز

اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید، اولین جایی که می‌توانید اقدام به رنگ کردن کاشی و سرامیک‌های مورد استفاده در آن کنید، آشپزخانه است؛ به خصوص اگر کاشی‌ها قدیمی شده باشند و دیگر مانند روزهای اول، چشم نواز نباشند.

برای انجام این کار نیاز به استفاده از رنگ مخصوص کاشی و سرامیک دارید؛ و استفاده از رنگ‌های روغن و پلاستیک که برای دیوار و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد، خروجی خوبی به همراه نخواهد داشت.

اگر در حال رنگ آمیزی کاشی‌های دیوار آشپزخانه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از قلم مو؛ و اگر در حال رنگ آمیزی سرویس بهداشتی، حمام، کف آشپزخانه می‌توانید برای سهولت بیشتر از غلطک استفاده کنید تا زمان کمتری هم نیاز داشته باشد.

فراموش نکنید پیش از اقدام به رنگ کردن محیط‌های دارای رطوبت مثل حمام یا سرویس بهداشتی، باید از رنگ لاتکس استفاده کنید.

 

سخن پایانی

خدمت از ما برای شما فرصتی ایجاد کرده است که با آسودگی خاطر، در خانه و شرکت خود بنشینید؛ و در کمتر از 20 تا 40 دقیقه، درخواست نقاشی ساختمان خود را ثبت کنید.

علاوه بر ارائه شدن خدمات نقاشی ساختمان تهران توسط نقاشان فعال در خدمت از ما، می‌توانید در بیش از 40 شهر در ایران، خدمات مورد نظرتان را درخواست کنید.

از رنگ کردن کاشی و سرامیک تا خدماتی مانند رنگ آمیزی درب و پنجره.

در صورت بروز هر مشکلی، می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی خدمت از ما (02162829000) یا ایمیل خدمت از ما به نشانی info@khedmatazma.com تماس حاصل کنید.

 

This post first appeared on Columbia.edu


سه شنبه 99 آذر 4 , ساعت 10:17 عصر

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال که در این مقاله برای شما قرار داده ایم تا در هنگام خرید انتخاب مناسبی داشته باشید

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

واقعا چگونه می توان از اصل بودن لوازم آرایشی اطمینان حاصل کرد؟

این روزها آنقدری تقلب زیاد شده است که همه در فکر این هستیم محصولات آرایشی اصل را چگونه تشخیص بدهیم

تا از این طریق آسیب های وارده به پوست را کنترل کنیم.

یک واقعیت بزرگ و تلخ وجود دارد که برخی از محصولات تقلبی آنقدری حرفه ای ساخته می شوند

که برای فهمیدن این موضوع لازم است تا اسناد کارخانه ای آنها چک شوند!!

اما با این حال اصالت کلیه لوازم آرایشی که در کشور ما موجود هستند از چند طریق قابل شناسایی هستند.

خرید رنگ مو اورجینال از سایت هفت رنگه می تواند گزینه مناسبی برای خریدی مطمئن و آسان باشد.

خرید از فروشگاه های معتبر

 لوازم آرایشی را از هر جایی نخرید و به تستر هایی که فروشنده ها با هزار اصرار به شما می دهند توجهی نکنید.

وبسایت های فروش اینترنتی و فروشگاه های معتبر از جمله هفت رنگه را انتخاب کنید.

در هنگام خرید به برچسب اصالت کالا توجه کافی کنند.

هر گونه تفاوت قیمت معنی داری را یک هشدار جدی تلقی کنند

و از خرید کالاهایی که با نمونه های اصلی آن تفاوت قیمتی فاحش دارند خودداری کنند.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

لوازم آرایشی نیز مانند تمام محصولات دارای تاریخ بهترین زمان مصرفند

آیا شما هم عادت دارید اگر عاشق رنگ یک سایه چشمتان هستید، آن را سالها درون کشوی میز آرایشتان نگه دارید؟

ولی حتما می دانید پس از چند سال آن ماده آرایشی دیگر حالت پودری اولیه خودش را ندارد

و به آسانی روی پوست شما پخش نخواهد شد.

دومین نکته ای که هنگام خرید لوازم آرایش باید به آن توجه کنید تاریخ مصرف ذکر شده روی جعبه لوازم آرایشی است.

به گفته محققان روسی بیش از نیمی از بانوانی که برای خرید لوازم آرایش به فروشگاه ها می روند

کوچکترین توجهی به تاریخ مصرف این محصولات ندارند و به علاوه تا وقتی تمام نشود آن را دور نمی ریزند.

این در حالی است که بسیاری از این محصولات ماه ها نیز در فروشگاه ها، گمرک و…. باقی می مانند

و وقتی به فروش می رسند چیزی به پایان تاریخ مصرف شان باقی نمانده است.

در این سایت می توانید با خیال راحت نسبت به خرید عطر اقدام نمایید.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

مطمئن شدن از اصالت کالای خریداری شده

محصولاتی که مجوز واردات گرفته‌اند برچسبی بر روی آنها نصب می‌شود که دارای یک کد 16 رقمی است.

و باخراشیدن برچسب می‌توان عدد را به شماره تلفن ذکر شده بر روی برچسب پیامک کرد و از اصالت محصول اطلاع یافت.

پس از ارسال پیامک اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، انقضاء، نام محصول و شرکت سازنده محصول به خریدار ارائه می‌شود.

ویژگی های ظاهری لوازم آرایشی اصلی و تقلبی

توجه کنید محصولات اوریجینال هرگز بوی بد ،تند و زننده ای ندارند مگر اینکه مدتها از تاریخ مصرف آنها گذشته باشد.

همچنین در نظر داشته باشید محصولات اصلی دارای بافت سبکی هستند

و هرگز بر روی پوست در زمان کوتاهی حداقل 6 ساعت تغییر رنگ نمیدهند یا به اصلاح نمی ماسند .

و یا محصولاتی چون ریمل ،خط چشم و سایه ها بخاطر انسجام مواد به خودی خود نمی ریزند و پخش نمیشوند.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

یکی از ساده ترین روش های تشخیص لوازم آرایش اصل از تقلبی

جهت شناسایی کپی درجه سه و چهار دقت به کیفیت چاپ روی خود کالا و بسته بندی است .

از آنجا که کپی کارها درجه سه و چهار امکان دسترسی به دستگاه های مدرن چاپ را ندارند.

نوشته ها مخصوصا اگر با فونت ریز باشد نا خوانا و غیر واضخ و یا در هم ادغام شده است .

در پاره ای از موارد اقدام به چاپ نوشته با فونت دیگر و بزرگتری می کنند که علاوه بر آن ممکن است دچار غلط املایی هم گردند.

رنگ تصاویر و پس زمینه بسته بندی اکثر مواقع تغییر کرده و از شفافیت برخوردار نیست .

به پوکه محصول هم دقت کنید عمدتا کپی ها از جنس پلاستیک نامرغوبی استفاده کرده

و قالب های آنها در سطح پوکه ایجاد نا همواری های را به جا می گذارند.درب ها بر روی پوکه ها چفت نمی شوند و هوا به داخل نفوذ میکند .

و در محصولاتی چون ریمل به کیفیت برس و فرچه ها نگاه کنید.

زمانی که فرچه را از پوکه خارج می سازید باید کاملا جذب باشد اما به راحتی نیز خارج گردد و صدای مانند باز کردن درب بطری چوب پنبه ای را بدهد.

ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال
ترفندهای تشخیص لوازم آرایشی تقلبی و فیک از لوازم آرایشی اورجینال

قبل از خرید حتما تحقیق کنید.

یکی از آسان ترین روش های تشخیص این است که در سایت رسمی آن برند، تصویر محصول را با گزینه ای که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید

و ببینید آیا کاملا شبیه هم هستند یا خیر.

اگر هنوز اسپری مناسب با فصل خود را انتخاب نکرده اید،هفت رنگه خرید اسپری برای شما پیشنهاد شگفت انگیزی دارد.

محصولات آرایشی اصل را از قبل در اینترنت و یا سایت مبدا پیدا کنید و در زمان خرید عکس را همراه با خود ببرید؛

یک مقایسه ساده هم می تواند به شما در خرید جنس اصل کمک کند؛

عموما در سایز، نوع فونت و …. تفاوت های زیادی وجود دارد.

محصول را به دست بگیرید و با ناخن بر روی نوشته روی آن بکشید، محصول اصل باید نوشته هایی برجسته داشته باشد .

و در اثر خراش ناخن از بین نرود.

به علاوه اینکه محصولات اصل را که بدست بگیرید حس کیفیت به شما می دهد.

بسته بندی، نوشته ها ظرف محصول همگی نشانی از کیفیت در خود دارند.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ