سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 98 آبان 23 , ساعت 11:7 صبح

ضدعفونی؛ روش‌های قدیمی یا استفاده از دستگاه نوکواسپری(Nocospray)؟

 

هر روز با محیط‌ها و اجسام گوناگونی در تماس هستیم که در معرض انواع آلودگی‌های میکروبی هستند به همین دلیل بدن ما متأثر از این آلودگی‌هاست. این مسئله در مراکز بهداشتی و درمانی، مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مطب‌های دندان ‌پزشکی و … مهم‌تر و حساس‌تر نیز هست.

در این مقاله دستگاهی را به شما معرفی کنیم که کاربرد زیادی در مراکز بهداشتی و درمانی دارد و با وجود این دستگاه دیگر نگران آلودگی‌هایی که در این مکان‌ها بوجود می‌آید نخواهیم بود. این دستگاه ضدعفونی کننده دستگاه نوکو اسپری(Nocospray) نام دارد. اما قبل از معرفی این دستگاه کاربردی، به عفونت های بیمارستانی می‌پردازیم و آماری از میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری های ناشی از آنها ارائه می‌کنیم.

 

عفونت‌های بیمارستانی

عفونت های بیمارستانی (HAI) در مراکز بهداشتی درمانی، مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی ها بسیار شایع هستند و علت آن بیشتر حضور و رفت و آمد بیمارانی است که به انواع بیماری ها مبتلا هستند. این عفونت ها غیر از سایر بیمارانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند برای پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل نیز بسیار خطرناک خواهند بود.

بعضی از باکتری‌ها وقتی در شرایط نامساعد محیطی از جمله کمبود مواد غذایی (مانند منابع کربن و ازت)، محیط خشک و دمای بالا قرار می‌گیرند به دور خود دیواره ضخیمی می‌سازند که به آن اسپور باکتری گفته می‌شود. باکتری‌های تشکیل دهنده اسپور به سختی از مناطق آلوده پاک می‌شوند که این موضوع منجر به شیوع و عود کردن بیماری ها می‌شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ضدعفونی هوا، ضدعفونی سطوح و همینطور ضدعفونی ابزارها و تجهیزات پزشکی اهیمت پیدا می‌کند.

 

نرخ مرگ و میر بر اثر عفونت‌های بیمارستانی

افزایش نرخ عفونت های بیمارستانی به پیامدهای منفی برای بیماران مانند طولانی تر شدن طول درمان، ابتلا به بیماری جدید در زمان بستری و در بدترین حالت به مرگ منجر می‌شود. براساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شد، 99 هزار نفر هر سال در اثر بیماری‌های عفونی فوت می‌کنند. در این مطالعه مشخص شد که بسیاری از این عفونت‌ ها حداقل به یک آنتی بیوتیک مقاوم هستند. باکتری‌های مقاوم به آنتی بیوتیک 16.6 میلیارد دلار تا 26 میلیارد دلار در سال هزینه اضافی برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کنند.

 

روش‌های سنتی ضدعفونی یا راه‌ حل جدید

امروزه رایج‌ترین روش برای ضدعفونی فضا (منشور از فضا، محیط و سطوح است) روش سنتی است. در این حالت از مواد سفید کننده، ضدعفونی کننده، دستمال و میکروفیبر استفاده می‌شود. توانایی پرسنل برای تمیز کردن سطوح محدود است زیرا همه میکروب‌ها قابل مشاهده نیستند و البته که محدودیت زمانی هم همیشه مشکل ساز است.

 

با استفاده از یک سیستم ضد عفونی مانند Nocospray علاوه بر ضدعفونی منظم، اثبات شده که شیوع پاتوژن‌ها کنترل و حتی کاهش نیز پیدا می‌کند. نتیجه این کار صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های مالی و بهداشتی است.

 

سیستم Nocospray یک راه حل موثر، مقرون به صرفه و آسان به موسساتی مانند بیمارستان ها، مراکز مراقبت و مدارس ارائه می‌دهد که امکان جبران خطاهای انسانی و محدودیت‌های زمانی را دارد و با استفاده از آن می‌توانید از ضدعفونی کامل یک فضا مطمئن باشید.

الان زمان آن است که در مورد نوکواسپری (Nocospray) توضیح کاملی ارائه کنیم تا با این روش جدید ضدعفونی بیشتر آسنا شوید.

 

نوکواسپری (Nocospray) چیست؟

Nocospray  یک دستگاه ضدعفونی قابل حمل و با کاربری آسان است که از شیوع بیماری و پاتوژن‌های کشنده جلوگیری می‌کند. این دستگاه یک سیستم ضد عفونی کالیبره شده است که از دو بخش زیر تشکیل شده است:

1-       دستگاه Nocospray

2-       محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده، داخل دستگاه Nocospray قرار می‌گیرد. وظیفه تنظیم دوز و غلظت محلول بر عهده دستگاه است. مکانیسم کار این دستگاه به این صورت است که محلول ضدعفونی کننده در فضا اسپری می‌شود و بر روی سطوح مختلف از جمله کف، تمامی سطوح تجهیزات، بخش های از دستگاه‌ها و تجهیزات که کاربر انسان امکان دسترسی به آن را ندارد را به خوبی ضدعفونی می‌کند.

این دستگاه می‌تواند عوامل بیماری زای خطرناک را که در بیمارستان‌ها معمول است، از بین ببرد. مقدارمحلولمورد نیاز برای ضدعفونی کردن به ابعاد اتاق و نوع پاتوژن موجود در آن بستگی دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان است تنها کافی است محلول را در دستگاه قرار دهید و نیازی به رقیق‌سازی و اندازه‌گیری ندارد.

 این دستگاه در کشور کانادا ساخته شده است و همانطور هم که گفتیم در کاهش هزینه های مالی ناشی از ضدعفونی سیستم درمان، بسیار موثر است. این دستگاه در ایران از طریق شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی در دسترس است و برای خرید دستگاه نوکواسپری می‌توانید با شرکت‌های واردکننده نظیر سینا گستر پیشرفته تماس بگیرید.

ما در بین جستجوهایی که داشتیم با شرکت "سینا گستر پیشرفته" آشنا شدیم که از برترین شرکت‌ها در زمینه واردات مواد ضدعفونی سطوح، ضدعفونی کف، ضدعفونی تجهیزات و دستگاه ها بسیار مطرح است.

دستگاه نوکو اسپری(Nocospray) را که شرکت سینا گستر پیشرفته واردکننده آن است و در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم، می‌توانید از این شرکت تهیه کنید. قیمت دستگاه های ضدعفونی کننده در شرکت های مختلف با هم متفاوت است پس اگر قصد خرید دستگاه ضدعفونی سطوح را دارید و یا مایل به خرید دستگاه ضدعفونی محیط هستید و یا از آن بهتر به دنبال دستگاهی برای ضدعفونی کردن تجهیزات و دستگاه های مرکز درمانی خود هستید، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرد تا راهنمای شما در بهترین و به صرفه ترین خرید باشند.

 شرکت "سینا گستر پیشرفته" جزو آن دسته از وارد کننده با سابقه تجهیزات پزشکی است که با خیال راحت می‌توانید این دستگاه را از آن‌ها تهیه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سه شنبه 98 آبان 21 , ساعت 2:47 عصر

چگونه در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کم خطر داشته باشیم؟

 

 

احتمالا شما تا الان حداقل یکبار نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. اگر اخبار را در تلویزیون و یا سایر پلتفرم های خبری دنبال می کنید حتما خبر های مربوط به نوسانات قیمتی ارز های دیجیتال را شنیده اید. نوساناتی که در یک روز تا چند صد دلار و یا حتی در مواردی تا چند هزار دلار افزایش قیمت را برای یک ارز دیجیتال به همراه دارند. اما آیا از سودی که در سرمایه گذاری در این ارز ها وجود دارد خبر دارید؟ هدف از عرضه ارز های دیجیتال در ابتدا حذف شدن واسطه ها و از بین رفتن کارمزد های بالا برای انجام تراکنش های مالی و تبدیل ارز ها به یکدیگر بود. هدف بعدی دستیابی به یک ارز جهانی بود. ارزی که با استفاده از آن بتوانید در تمام نقاط دنیا بدون در نظر مرز های جغرافیایی و بدون نیاز به هرگونه تبدیل پول، از ارز خود استفاده کنید. اما یک ویژگی دیگر هم بود که در ابتدا به آن اشاره ای نشد و البته کسی هم بر روی آن حساب نمی کرد. آن ویژگی شگفت انگیز، قابلیت سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال بود. ارز های دیجیتال پس از عرضه خود در ابتدا مشکلات زیادی داشتند و چندین بار سقوط های سنگین داشتند، اما به مرور زمان این مشکلات بر طرف شد و مردم توانستند به این ارز ها اعتماد کنند. پس از این که این ارز ها توانستند اعتماد عموم مردم را به دست آورند، روند بازار عوض شد و تقاضا برای ارز های دیجیتال از میزان عرضه بیشتر شد و به همین دلیل ارزش این ارز ها روز به روز بالاتر رفت. حال این ارز ها به نقطه ای رسیده اند که سرمایه گذاری در آن ها حتی از سرمایه گذاری در بازار های بورس و دلار و... نیز می تواند بسیار سودآور تر باشد.

 

 

چه مقدار سرمایه برای این کار نیاز است؟

برای خرید ارز دیجیتال تقریبا می توان گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید حتی با یک دلار ارز دیجیتال بخرید و از آن استفاده کنید. اما خب طبیعی است که هرچه پول بیشتری در این کار بگذارید، سود های بزرگ تری نیز به دست خواهید آورد. این کاملا بستگی به شما دارد که می خواهید با چه میزان دارایی، سرمایه گذاری خودتان را آغاز کنید. می توانید برای شروع با چند ده و یا چند صد دلار کار خود را آغاز کنید و پس از آن به مرور به سرمایه خود اضافه کنید.

نکته بعدی که باید به شما بگوییم این است که اصلا فرقی ندارد شما در چه کشوری زندگی می کنید. شما در ایران هم می توانید به سادگی ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کرده و سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. پس اصلا نگران این دسته از سوالات نباشید.

اما سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و بیت کوین نیز مانند هر سرمایه گذاری دیگر ریسک های خودش را دارد. اما ما یک خبر خوب برای شما داریم. بر خلاف سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر که تقریبا خودتان و شانستان هستید و باید خیلی حرفه ای باشید تا بتوانید در آن ها سود کنید، در ارز دیجیتال می توانید بدون هیچ دانش اولیه ای، با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، در ارز دیجیتال سرمایه گذاری با ریسک پایین انجام دهید.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال یک نمودار است که در آن وضعیت ارز مورد نظر شما نشان داده شده است. در این نمودار تاریخچه قیمتی ارز ها به دقت نشان داده شده و بر اساس آن ها قیمت روز های آینده ارز پیش بینی می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و تحلیلگران بسیار حرفه ای بازار و همچنین کامپیوتر های قدرتمند انجام می شود و معمولا تا حد قابل قبولی در پیش بینی درست عمل می کنند و می توانند قابل اعتماد باشند. برای مثال در سیگنال خرید و فروش بیت کوین به شما گفته می شود که این ارز در بازه زمانی گذشته چه قیمت هایی را پشت سر گذاشته است و در بازه زمانی پیش رو پیش بینی می شود چه رفتاری از خود نشان دهد. در اطلاعات داده شده به همراه این نمودار ها به شما گفته می شود که ارز مورد نظرتان در یک بازه زمانی مشخص احتمالا چه رفتاری را از خودش نشان می دهد، بر رو چه حدود قیمتی ارز خریداری کنید و بر روی چه قیمتی ارز خود را بفروشید. سیگنال ترید ارزهای دیجیتال فقط به تازه کار ها اختصاص ندارد و حتی سرمایه گذاران حرفه ای از این نمودار ها استفاده می کنند تا بتوانند سرمایه گذاری موفقی را داشته باشند.

 

 

از کجا می توان سیگنال خرید ارز دیجیتال را تهیه کرد؟

سیگنال ارزهای دیجیتال را می توانید در گروه های تلگرامی تهیه کنید. این گروه ها به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل می توانید این اطمینان را داشته باشید که فقط افراد محدودی به این سیگنال ها دسترسی دارند و شما به صورت اختصاصی و خصوصی به این سیگنال ها دسترسی دارید. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال علاوه بر ارز های معروف و پر طرفدار مانند بیت کوین، به شما ارز های تازه کاری که می توانند در عرض کمتر از چند روز سود های بسیار بالا به شما بدهند نیز معرفی می شود. فراموش نکنید که ارز های تازه کار تر به دلیل این که هنوز خوب جای خود را در بازار پیدا نکرده اند می توانند سود های موقتی اما بسیار خوب و بالایی را به شما بدهند. با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می توانید از قیمت مناسب در هنگام فروش با خبر شده و در بهترین قیمت ممکن ارز خود را فروخته و سود کنید.

ارز های دیجیتال یک بازار سرمایه گذاری به نسبت جدید است که هنوز مانند بازار های دیگر مانند بازار بورس اشباع نشده است. به همین دلیل ارز های دیجیتال پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند و قطعا اگر به موقع ارز خود را خریداری کنید اصلا ناامید نشده و می توانید به یک سود بسیار خوب در شروع کار، برای ادامه به خود انگیزه بدهید.


دوشنبه 98 آبان 20 , ساعت 3:51 عصر

خرید ویلا اطراف تهران یک انتخاب هوشمندانه

یکی از اهدافی که بیشتر در ذهن شما امکان چرخ خوردن دارد برای خرید ویلا اطراف تهران، این می باشد که هم از بودن در آنجا لذت ببرید و هم در کنار آن یک سرمایه گذاری دلخواه نیز داشته باشید. خوب است بدانید که کلمات خرید ویلا و (بهترین) در ذهن هر کس  یک معنای متفاوتی می تواند داشته باشد.

نگاه سرمایه گذاری برای خرید ویلا اطراف تهران داشته باشید.

مقصود از این که می گوییم نگاه سرمایه گذاری برای خرید ویلا در اطراف تهران داشته باشید به این خاطر است که بعد ها اگر خواستید ویلای خود را بفروش برسانید، نسبت به نرخ تورم هر ساله بتوانید سود قابل توجهی داشته باشید و دچار ضرر نشوید. این نکته می تواند برای قدم اول خرید ویلا اطراف تهران بهترین مورد و گزینه باشد.

عواملی همچون: طراحی، امکانات ویلا، موقعیت مکانی ویلا، شهر و ... هم در جایگاه‌‌های بعدی انتخاب ویلا می تواند قرار بگیرد.

خریدن اقساطی و یا زیر قیمت ویلا اطراف تهران

این نکته را در نظر داشته باشید که خریدن ویلا یا آپارتمان که زیر قیمت گذاشته شده برای فروش منوط به مشکل دار بودن آن نیست و امکان دارد که طرف مقابل به علت احتیاج مالی و فروش زود هنگام مجبور به گذاشتن قیمت پایین شده باشد. پس این موقعیت عالی را به راحتی از دست ندهید! چون می تواند باعث شود تا شما به سود نسبت? خوبی برسید.

هرچند باید باز‌ هم مراقب باشید که یک مالک تعجیلی سر راهتان قرار نگیرد. شما می توانید با خرید ویلای اقساطی که دارای اقساط بلند مدت هستند و به فروش گذاشته شده اند به راحتی صاحب یک ویلا اطراف تهران شوید.

این نکته را هم بدانید که بعضی از این گونه ویلا‌ها دارای برند نیستند، اما این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید دارای ویلا شوید و یک سقف برای تعطیلات و زمانهای خاص در کنار خانواده خود داشته باشید و از بودن با هم لذت ببرید.


سه شنبه 98 آبان 14 , ساعت 1:4 عصر

احتمالا تا به حال نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم این ارز های دیجیتال از کجا آمده اند و چرا باید ارز دیجیتال خریداری کنیم. همچنین به شما می گوییم در صورتی که می خواهید به این بازار وارد شوید چگونه و از کجا باید بیت کوین تهیه کنید. 

 

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی از پول است که هیچ حالت فیزیکی از آن وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های کامپیوتری وجود دارد. نگهداری از ارز دیجیتال هم درست مانند پول کاغذی و رایجی که از آن استفاده می کنیم می باشد. یعنی شما ارز دیجیتال خود را باید در نرم افزار هایی که به نام کیف پول ارز دیجیتال شناخته می شوند نگهداری کنید. همچنین همان طور که اگر کیف پول ریالی خود را گم کنید پول های درون آن ها از دست می دهید، اگر کلید کیف پول دیجیتال خود را هم گم کنید تمام سرمایه شما از دست می رود و دیگر به آن دسترسی ندارید. 

شاید با خود بگویید که این ارز های دیجیتال چه ویژگی خاصی دارند که نسبت به ارز های معمولی برتری دارد و به چه دلیل باید آن ها را تهیه کنید. 

دلیل اول این که ارز های دیجیتال جهانی هستند. یعنی دیگر هیچ اهمیتی ندارد که شما در کدام کشور هستید و می خواهید به چه کشور دیگری پول ارسال و یا از آن دریافت کنید. ارز های دیجیتال هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و شما می توانید به راحتی به سراسر دنیا پول ارسال کنید. 

برای این که بتوانید ریال و یا دلار به خارج از کشور بفرستید باید به صرافی ها مراجعه کنید، چند ساعت معطل شوید و تازه اگر شبکه وصل باشد و امکان تراکنش باشد، باید با یک کارمزد سنگین پول خود را ارسال کنید. حال در بحث ارز های دیجیتال دیگر همچین محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می توانید در منزل خود برای هر کجای دنیا پول ارسال کنید. 

دومین دلیل که حتی از مورد اول هم جذابیت بیشتری دارد بخش سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال است. برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به سرمایه زیادی نیاز ندارید، شما برای شروع فقط به یک دلار سرمایه نیاز دارید.

اما اجازه دهید به شما بگویم این سرمایه گذاری می تواند چه مقدار سود برای شما به همراه داشته باشد. در همین ماه میلادی که در آن هستیم، یعنی اکتبر، بیت کوین به صورت میانگین 8000 دلار قیمت داشته است و تا 7400 دلار هم پایین آمده است. اما اکنون که در پایان ماه اکتبر هستیم، قیمت هر بیت کوین حدود 9000 دلار است و تا 9500 دلار نیز در روز های گذشته رسیده است. یعنی شما با یک سرمایه گذاری درست می توانستید در کمتر از یک ماه تا 2000 دلار سود کنید آن هم بدون این که هیچ کاری انجام دهید. 

برای این که به این بازار وارد شوید نیاز به آموزش خرید و فروش بیت کوین دارید. خرید و فروش ارز های دیجیتال مخصوصا در ایران و به دلیل وجود تحریم نیازمند شرایط خاصی است که باید آن ها را به خوبی یاد بگیرید. 

 

خرید فروش بیت کوین چگونه است

نحوه فروش بیت کوین در ایران مانند خرید آن است و تفاوتی ندارد. برای انجام این کار نیاز است تا از صرافی های آنلاین استفاده کنید. صرافی های آنلای سایت هایی هستند که از شما پول دریافت کرده و ارز مورد نظرتان را به شما می فروشند. همچنین اگر ارز دیجیتال در اختیار دارید می توانید به این سایت ها فروخته و معادل آن ریال یا دلار دریافت کنید. اما شما باید سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین را بشناسید و سپس نسبت به خرید و فروش خود اقدام نمایید. سایت های زیادی (داخلی و خارجی) وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما در این میان اگر از سایت معتبری خرید نکنید ممکن است خرید خود را با قیمت نامناسبی انجام دهید و یا بدتر از آن، درگیر کلاهبرداری شوید و پول شما از بین برود. پس شناخت یک سایت معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای انجام تراکنش ارز دیجیتال باید بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را بشناسید تا بتوانید ارز مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شرایط تهیه کنید. شما با دستیابی به یک کسب و کار پر بازده و البته درآمد صد در صد دلاری فاصله زیادی ندارید. می توانید با فراگیری قواعد مورد نیاز، کسب و کار خود را شروع کنید و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. 

 
یکشنبه 98 آبان 12 , ساعت 2:13 عصر

ارز دیجیتال؛ صنعتی تازه، بسیار جذاب و البته پرسود!

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep1.jpg

 

حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و یا بازار های مالی و سرمایه گذاری هم نباشید، قطعا تا به حال نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. ارز هایی که در چند سال گذشته موفقیت های بسیاری را پیدا کرده اند و طرفداران زیادی را برای خود به دست آورده اند. 

 

این ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بزرگ در سر داشتند و آن هم دست یافتن به یک آرزوی دیرینه بشر، یعنی یک ارز جهانی بود. هدف از ارائه این ارز های دیجیتال درست کردن یک ارز جهانی بود که فارق از هر گونه مرز بندی جغرافیایی و یا محدودیت های هر کشور و دولت، بتوان آن را استفاده کرد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر به دنبال تبدیل پول خود باشید و دردسر ها و کارمزد های فراوانی را تحمل کنید. 

 

ارز های دیجیتال با عرضه ی خود تقریبا توانستند به این هدف خود دست پیدا کنند، اما در میانه های راه مردم یک قابلیت شگفت انگیز را در این ارز ها پیدا کردند که برای آن ها از ارز جهانی هم مهم تر شد، آن هم پتانسیل بالای این ارز ها برای سرمایه گذاری است. 

 

سرمایه گذاری

 

پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی از عرضه ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین بود، مردم متوجه شدند که می توانند از این ارز ها به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه استفاده کنند. پس از پخش شدن خبر این قابلیت، افراد زیادی به سمت خرید این ارز ها رفتند و به دلیل تقاضای بالایی که به وجود آمد، قیمت این ارز ها ناگهان به چند صد، و در مواردی به چندین هزار دلار رسید و از آن جا بود که بازار ارز های دیجیتال تبدیل به یک بازار بسیار جذاب برای مردم و سرمایه گذاران شد. افراد زیادی با شناسایی زمان های مناسب برای سرمایه گذاری در این بازار توانستند سود های بسیار کلانی به دست آورند و زندگی خود را تغییر دهند. 

 

احتمالا الان با خود می گویید این افراد حرفه ای های بازار سرمایه گذاری و بورس بوده اند و یا برای این کار نیاز به مبالغ بسیار بالا می باشد. باید به شما بگوییم برای این که بتوانید در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید هیچ نیازی به سال ها تجربه در بازار های مالی و یا سرمایه های هنگفت ندارید. البته که هرچه سرمایه بیشتر باشد سود هم بیشتر می شود، اما برای شروع حتی با یک دلار هم می توانید سرمایه گذاری خود را انجام دهید. در ادامه به شما می گوییم برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال به چه چیز نیاز دارید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep2.jpg

 

آموزش ارزدیجیتال

 

در سطح اینترنت مقالات بسیار زیادی وجود دارند که به شما در ارتباط با ارز های دیجیتال توضیح می دهند. اما این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که فقط به شما توضیحات و نکات اولیه را می گویند و شما قطعا با این توضیحات نمی توانید سود های بالا به دست آورید. دلیل آن هم این است که در این مقالات ترفند های لازم به شما گفته نمی شود، حتی یک نمونه عملی هم برای شما اجرا نمی شود تا به خوبی مساله را درک نمایید. 

 

شما برای این که بتوانید از راه سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال سود خوب به دست آورید و ضرر خود را به حداقل برسانید و حتی این فعالیت را به شغل و منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید، نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. این کلاس های ارز دیجیتال که به عنوان کلاس آموزش بیت کوین نیز شناخته می شوند به شما تمام ترفند های لازم را گفته و مهم تر از آن، تمام آموزش ها را به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما آموزش می دهند. 

 

در دوره ارز دیجیتال تمامی مفاهیم مورد نیاز شما آموزش داده شده و پس از آن می توانید با علم کافی نسبت به سرمایه گذاری در این بازار جذاب اقدام نمایید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep3.jpg

 

ماجرای همیشگی تحریم

 

احتمالا با واژه تحریم در این چند سال به خوبی آشنا شده اید. تحریم هایی که مخصوصا بخش مالی و تبادلات آن با سایر نقاط دنیا را تقریبا مختل کرده است. ارز های دیجیتال نیز متاسفانه شامل این تحریم ها شده اند. درواقع شما برای خرید و فروش این ارز های دیجیتال باید از سایت های واسطه که همان صرافی ها هستند استفاده کنید و بیشتر این صرافی ها تحت فشار های سنگین از سوی دولت ها مجبود شده اند تا از ارائه خدمات به کشور های تحت تحریم سر باز زنند. 

 

درکلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود برای دور زدن تحریم ها و این که چگونه بتوانید در سایت هایی که به طور مستقیم با کاربران داخل ایران کار نمی کنند فعالیت کنید، به چه کار هایی نیاز است. 

 

با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر داخل ایران ممکن است تمام دارایی شما بلاک شود مس توانید به اهمیت شرکت در دوره ارز دیجیتال پی ببرید. 

 

پس از شرکت در این دوره ها می توانید بدون نگرانی و با دانش کافی در این بازار به سرمایه گذاری پرداخته و سود کسب کنید. همچنین در این دوره ها به شما گفته می شود که در صورتی که بازار روی خوش به شما نشان نداد و قیمت ها در حال کاهش بودند چه کار انجام دهید تا از ضرر های سنگین دوری کنید. امیدواریم با درک پتانسیل های این بازار در حال رشد بتوانید سرمایه گذاری خوب و موفقی داشته و روز به روز بر سرمایه خود اضافه کنید. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ