سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را که خداوند آن را برای امور دینی مردم سودمند قرار دادهاست پنهان کند، خداوند روز قیامت او را با لگامی از آتش لگام زند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 97 خرداد 8 , ساعت 7:33 عصر

 

چه ترتیبی برای زدن سوالات در کنکور98     خوبه؟

پاسخ :

1- بهتر است، ترتیب سوالات دفترچه های آزمون را رعایت کنید. اما اگر فکر می کنید ترتیب دیگری برای شما بهتری است حداقل آن را در پنج آزمون آزمایشی امتحان کنید.

2- نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که چینش دروس در دفترچه آزمون سراسری اتفاقی نیست به طور مثال در دفترچه عمومی دروس زبان عربی و زبان انگلیسی به عنوان درس دوم و چهارم برگزیده شده اند. چرا که انتقال بی درنگ از یک زبان خارجی به زبان خارجی دیگر کار دشواری است و اگر این دو بخواهید به این دو درس به صورت پی در پی جواب دهید، سطح عملکرد شما  کاهش پیدا خواهد کرد.

دانلود جزوه کنکور

3- تکنیک زمان های نقصانی به شما کمک می کند تا در جلسات آزمون بتوانید زمان خود را مدیریت کنید. از زمان پاسخگویی به سوالات هر درس کمی کم کنید تا زمانی برای مرور در انتهای آزمون ایجاد شود.

مطالب و نکات کنکوری 98

برای مثال در دروس عمومی، زمان نقصانی هر درس را 15 دقیقه قرار داده، تا در نهایت 15 دقیقه زمان اضافه برای مرور و بالا بردن درصدهای خود داشته باشید.

مطالب انگیزشی کنکور

البته اینکه از زمان هر درس چه میزان کم کنید برعهده شما است و به توانایی های شما مربوط می شود اما مهم این است که در پایان آزمون حدود 10 الی 20 دقیقه در دروس عمومی و 25 الی 40 دقیقه در دروس اختصاصی زمان مرور داشته باشید.

5- سوالات وقت گیر (سوالاتی که راه حل آن ها طولانی است، سوالاتی که بین گزینه ها شک زیادی دارید، سوالات مبهم و.) را شناسایی کنید و دور آن ها دایره بکشید تا در زمان مرور به آن ها رسیدگی کنید. با انجام این روش شما می توانید سوالات ساده بسیاری را پیدا کرده و سریعا پاسخ دهید و درصد مورد نیاز خود را کسب کنید.سایت دانشجوفا

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ