سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که تو را از گزندى ترساند چون کسى است که تو را مژده رساند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 99 آذر 3 , ساعت 6:16 عصر

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل سایت لوازم جانبی گوشی هیچ موبایل

هندزفری و لوازم جانبی

 

لوازم جانبی بیسوس

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل شامل موارد زیر هستند:

  • انواع قاب، کاور و گارد گوشی
  • انواع گلس
  • انواع کیف گوشی
  • باتری و شارژر انواع گوشی‌ها

در فروشگاه هیچ موبایل می‌توان این لوازم جانبی را پیدا کرد. اما می‌دانید که چندین مدل قاب داریم.

گلس ‌های مختلف توسط برندهای مختلف تولید و عرضه شده‌اند.

حتی شارژرهای مختلفی هم داریم. باتری‌ها هم در مدل‌های اورجینال و کپی عرضه می‌شوند. اجازه بدهید چند مثال بزنیم.

فکر می‌کنید چند مدل قاب داریم؟

  • قاب ژله ای یا TPU
  • قاب سیلیکونی
  • قاب پارچه ای
  • قاب چوبی
  • قاب توری
  • کاور چرمی
  • کاور 360 درجه
  • گارد ضدضربه
  • قاب حصیری
  • قاب با طرح‌های مختلف

هر برندی هم قاب‌های مخصوصی دارد. مثلا قاب ضدضربه برند نیلکین با قاب ضدضربه اسپیگن یا مدل بتمن متفاوت است. قاب 360 درجه نیلکین با قاب 360 درجه GKK تفاوت‌های زیادی دارد. به همین دلیل سراغ آمارها می‌رویم و پر فروش ترین لوازم جانبی را بررسی خواهیم کرد.

1? قاب ژله ای موبایل

تقریبا همه ما یک بار از آن استفاده کرده‌ایم. یکی از دلایل پرفروش بودن قاب ژله ای یا همان قاب TPU قیمت مناسب آن است. در ضمن حالتی نرم دارد و به دلیل خاصیت ارتجاعی‌اش قابلیت آنتی‌شوک یا ضدضربه هم دارد. (از این ویژگی‌ها برای معرفی و فروش بیشتر قاب ژله ای استفاده کنید. قاب ژله‌ای در مدل‌های مختلف و با طرح‌های متنوع عرضه می‌شود. مدل‌های شفاف آن محبوبیت بیشتری دارند. مدل رنگی، دو رنگ، چند رنگ و همچنین اکلیکی هم گزینه‌هایی هستند که کاربران زیادی به دنبال آن هستند.

2? قاب سیلیکونی موبایل

قاب سیلیکونی

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و قاب سیلیکونی به دلیل نرمی و لطافتی که دارد خواهان بیشتری دارد. از طرفی رنگ‌بندی خاصی هم دارد. استایلی فانتزی دارد و همه آن را دوست دارند. در طرح‌های ساده و یا گیردار عرضه می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که این قاب هم بین کاربران بیش از سایر قاب‌ها استفاده می‌شود. (یک نکته مهم اینکه این قاب معمولا کمی زود کثیف می‌شود. چون قاب جذابی است. کاربران دوست ندارند قاب دیگری را جایگزین آن کنند و معمولا مجددا یک قاب سیلیکونی دیگر خریداری می‌کنند.)

3? گلس 2?5D‌ یا 2?5 بعدی

عمر گلس‌های تخت تمام شده است. چون اکثر گوشی‌های جدید صفحه نمایش خمیده دارند و وجود یک گلس تخت روی صفحه نمایش خمیده ظاهر ناخوشایندی دارد. از طرفی لبه‌های گوشی بیشتر از هر جای دیگری در معرض خطر هستند. یعنی کاربران باید حتما گلسی استفاده کنند که لبه‌ها را به خوبی پوشش دهد. برخی کاربران از وجود این گلس‌ها خبر ندارند. میزان جستجو و خرید این مدل گلس‌ها بیشتر از سایر مدل‌هاست.

4? گلس نانو مایع

گلس نانو در سال‌های اخیر بین مردم رواج پیدا کرده است. یک قطره نانو که روی صفحه گوشی خشک می‌شود و دیگر خبری از گلس هم نیست. معمولا گلس نانو بعد از یک سال از بین می‌رود و کاربران باید مجددا به گوشی‌شان گلس نانو بزنند. گلس نانو ضخامت بسیار کمتری در مقایسه با سایر گلس‌ها دارد. هیچ تاثیری روی کیفیت و وضوح تصاویر ندارد.

5? گلس پرایوسی

گلس پرایوسی

 

لوازم جانبی شیائومی

گلس ضدجاسوسی یا گلس حریم خصوصی هم خواهان زیادی دارند. اکثر افراد در مترو، اتوبوس و جاهای عمومی اطلاعات شخصی و یا اطلاعات کاری‌شان را رد و بدل می‌کنند و دوست ندارند اطرافیان صفحه نمایش گوشی آن‌ها را ببینند. به همین دلیل گلس پرایوسی گزینه خوبی است تا جلو دید زدن بقیه را بگیرند.

6? کیف چرمی

همه جنس چرم را دوست دارند. جنس چرم با هر تیپ و استایلی همخوانی دارد و به دلیل دوام بالایی که دارد آسیب نمی‌بیند. کیف چرمی معمولا در دو مدل زیپ‌دار و کلاسوری عرضه می‌شود. مدل زیپ‌دار آن به دلیل سختی کار کردن با آن خواهان زیادی ندارد. کیف چرمی مدل کلاسوری و کیف چرمی با حالت باز شو از بغل بیشتر از بقیه کیف‌ها به فروش می‌رسد.

7? قاب ضدضربه

قیمت گوشی‌ها با توجه به بالا رفتن قیمت دلار افزایش زیادی داشته است. در نتیجه همه دوست دارند از گوشی‌شان محافظت کنند. قاب ضدضربه با اینکه صد در صد ضدضربه نیست اما می‌تواند جلو برخی ضربات محکم به گوشی را بگیرد. مثلا اگر گوشی از دست شما بیفتد احتمال اینکه آسیب ببیند. کمتر است.

8? باتری اورجینال و های‌کپی

باتری گوشی‌های مختلف جزو لوازم جانبی ضروری است. برخی گوشی‌ها باتری غیرقابل جداشدن دارند. یعنی باتری آن‌ها جدا نمی‌شود. باتری گوشی هم عمر محدودی دارد و معمولا بعد از مدتی ظرفیت آن افت می‌کند. برخی کاربران هم از شارژرهای بی‌کیفیت استفاده می‌کنند که باعث می‌شود باتری زودتر آسیب ببیند. باتری اورجینال برخی گوشی‌ها هم قیمت زیادی دارد و ممکن است برخی کاربران به دنبال باتری های‌کپی باشند.

9? شارژر اورجینال

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از کاربران اهمیت شارژر اورجینال را می‌دانند و دوست ندارند که باتری گوشی‌شان آسیب ببیند معمولا شارژر اورجینال را ترجیح می‌دهند. با اینکه شارژر اورجینال قیمت بیشتری نسبت به سایر باتری‌ها دارد اما کاربران ارزش شارژر اورجینال را می‌دانند و ترجیح می‌دهند با هزینه بیشتر شارژری باکیفیت تهیه کنند تا باتری گوشی آسیبی نبیند.

10? هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوثی

هندزفری‌های بلوتوثی حالا طرفداران بیشتری نسبت به مدل‌های سیمی دارند. این هندزفری‌ها جزو پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در ایران هستند. هندزفری بلوتوثی اپل با نام ایرپاد و هندزفری‌های سامسونگ مدل گلکسی بادز جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. البته قیمت بالایی دارند. هندزفری‌های ارزان‌تر مانند جبرا، جی‌بی‌ال و … هم نسبت به سال‌های قبل کمی افت فروش داشته‌اند. هندزفری تک‌گوش هم نسبت به سابق فروش کمتری دارد. هندزفری‌های بی‌سیم دور گردنی مثل سری Level سامسونگ گزینه‌های پرفروشی هستند.

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی شیائومی

 

لوازم جانبی بیسوس



لیست کل یادداشت های این وبلاگ